TŁUMACZ

czwartek, 4 października 2012

normalnie nienormalnie

Jak to miło jest mieć świadomość, że jutro nie trzeba się uczyć na żaden test, czy kartkówkę :) Ten tydzień jakoś przeżyłam, jeszcze jutro i w końcu wolne. Jak mi tego trzeba. Konturówka z geografii poszła nieźle. Kartkówka z historii jeszcze lepiej, nie mogę z tej typy, jacy ludzie są nieogarnięci, ale to nic, w sumie lepiej dla mojej grupy :D To tyle o dzisiejszym czasie spędzonym w szkole, szczerze mówiąc to rzygam już tą nauką. Pogoda się tak strasznie popsuła, ojoj. Przydał by się teraz ktoś do towarzystwa, od razu temperatura by się podniosła :) Serio idę za moment cieplej się ubrać :o Albo skoczę po ciepłe kakao. Tak mi się teraz nudzi, że porobiłam sobie jakieś samojebki z rąsi, heheszky.





Dziwne :o


Tak więc stwierdzam, iż czas nastroić gitarę, ostatnio mam coraz mniej czasu na granie >.< Muszę coś z tym zrobić, przecież to jedyne, co kocham najbardziej na świecie.
Coś czuję, że będę znowu chora.
Idę po te kakao


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz