TŁUMACZ

piątek, 1 lutego 2013

rysunki

Na prośbę pewnej osoby, powstaje właśnie post ze zdjęciami wszystkich moich rysunków, jakie znalazłam. Wstawiam te, które nie zostały jeszcze dodane na blog-spot  Większość z nich było rysowane 4-5 lat temu, więc nie ma się co dziwić, że w większości są na nich gwiazdy Disneya :D








rysowany 3 lata temu na prośbę jednej z jego fanek xD


mój idol xD










gdzieś się nawet mój obraz wplątał :D


jeden z tych "nowszych", ma chyba z 3 lata :)





nie wiem nawet co to miało być :o
chyba mi się nudziło XD









Nie opublikowałam jeszcze 3 szkiców, w tym jeden dlatego, że padła mi bateria w aparacie wczoraj :D
2 pozostałe są tylko i wyłącznie dla mnie :>

3 komentarze:

  1. niektórzy wcale niepodobni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie hejtuj, miałam 11 lat bodajże, serio się starałam :cc

      Usuń
  2. ładnie rysowałaś to prawda nie są idealne ale baardzo podobne :) <3

    OdpowiedzUsuń