TŁUMACZ

piątek, 8 lutego 2013

zbieranina

Trochę się nazbierało zdjęć, odkąd pisałam ostatnio :D Dziś lodowisko... bolą kostki, za duże łyżwy ;p
Kończy się ostatni tydzień ferii... a ja nie zrobiłam nic, z czego byłabym bardzo zadowolona, jakoś za mało tego czasu. Brak organizacji przede wszystkim. W tym tygodniu wybrałam się na zdjęcia :D To nic, że padało i wiało, dość mocno z resztą.

 

 




Poza tymi, są jeszcze kamerkowe ;>




haha xD


w ciemności czai się zło... :D








Cześć, jestem Samara.



Ten tydzień był również bardzo "owocowy", szał na koktajle jeszcze mi nie przeszedł :D


Mój pierwszy ^^ Bananowy z odrobiną kiwi i "szczyptą" cynamonu ;D




Trzeba było to niego dużo cukru, bo kwaśny :D Kwi i kawałek banana + cynamon :D


Chyba najlepszy, koktajl pomarańczowy ^^ + cynamon i starta skórka, pyszności!


*_*


Jak można się było domyślić po obrazku, bananowy :D


 __________________________________________________________________________________________________________

Tak bardzo nie chce mi się iść do szkoły. Nie wiem, jak się przestawię z trybu nocnego na tryb "normalny", to będzie sukces, jeśli dam radę ;p
Pozostało cieszyć się ostatnimi dniami wolności + lekturka no i "pouczenie" się z pp :D
Odezwę się jakoś wkrótce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz