TŁUMACZ

czwartek, 14 lutego 2013

walentynki

W sumie zawsze do tego święta podchodziłam sceptycznie, ale tak czy siak nie mam nic do niego. Wkurza  mnie jedynie ta komercja, pełno serduszek, głupie filmy romantyczne w telewizji, bleee. Do par, które to obchodzą w sumie nic nie mam. Podziękowania dla tych, którzy w tym roku nie zapomnieli o mnie :))

Otrzymany trochę wcześniej, niż 14 lutego :D


Od męża :*


No i moje największe zaskoczenie, śliczne są :)



W sumie dziś krótki post, bo mam ograniczony czas.

Matematyka wzywaaaaa!

9 komentarzy:

  1. Nie zapomniałem, o tobie.
    Nawet dostałaś kwiaty wcześniej niż 14. :) Oraz 14 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pewności, że pisząc tutaj ten komentarz jesteś faktycznie tą osobą, od której dostałam kwiaty. Powiedz, co było napisane na obu karteczkach dołączonych do kwiatów :)

      Usuń
  2. A więc.
    Pierwsza wiadomość: Bo ty jesteś ... i tak dalej.
    Druga wiadomość: Wolna duszo... itd.

    Wystarczą takie dowody?

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczą :D jesteś tą samą osobą, co pisała komentarze na moim fotoblogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko na początku. Później to nie ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od którego momentu to nie ty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to ma jakieś znaczenie? Nicz już nie posiada własnego sensu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli coś możesz pisać gg 46427692.

    OdpowiedzUsuń