TŁUMACZ

czwartek, 22 listopada 2012

czwartek

Jak widać, postanowiłam po nadrabiać zaległości. Dziś w szkole wpadła 4 z geografii, jak miło. Na historii dosłownie zasypiałam, aby się rozbudzić postanowiłam uruchomić swoją chorą wyobraźnię :D

 
Jak widać, różne myśli krążą mi po głowie.
Tak na marginesie myślenie Normusia mnie na serio przeraża.

Na wf któryś raz z kolei gra w ziemniaka, dobrze!
Informatyka i kartkówka z Excela, aha.
Wróciłam do domu, piękny zachód słońca był :)
Ostatnio strasznie się rozczulam nad rzeczami, na które wcześniej wcale nie zwracałam uwagi, hoho



Pouczyłam się trochę z pp, mam to chociaż z głowy.
Okres do końca roku będzie niezłym zapierdzielem  nie ma tygodnia, w którym nie ma przynajmniej jednego sprawdzianu...

Ogólnie rzecz biorąc czuję pustkę. Na dodatek wkurza mnie pewna rzecz. Bądź sobie licealnym gimbusem gdzie indziej -.-
No to tak, teraz Ukryta Prawda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz