TŁUMACZ

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Istne szaleństwo ;D

Wczoraj wzięłam się za porządki w szafce, przy okazji szukałam szkicownika, bo naszedł mnie impuls, by coś narysować ;) Znalazłam moje rysunki z podstawówki, od małego tak bardzo uzdolniona xD



Pamiętam jeszcze, jak rysowałam jakże piękną jesień, która widnieje wyżej! 3 albo 2 podstawowa ;D Lewe od dołu to Kornelia, jeszcze za czasów, kiedy jako dziecko miałam jazdę na Witche sricze. Obok chyba Barbie z Jeziora Łabędziego, niesamowicie dobra pamięć! :3 Lewe od góry to kolaż miasta w którym chciałabym mieszkać. Nie pytajcie xd No i został Pan Kleks :D Chyba mój ulubiony rysunek, taki fajny xD 4 klasa chyba ;>




Znalazł się również mój obraz, który w tym roku będzie mieć już 6 lat ;> Namalowany specjalnie dla taty na urodziny, ojczulek nawet myśli, żeby oprawić go w ramkę i powiesić na ścianę, jest mega duży :D

Wczoraj zaczęłam się wkręcać w szkice w 3D ;>
Zainspirowany rysunkami z internetu ;)


Oto dzisiejsze "dzieło"

Nie takiego efektu się spodziewałam, ale nie ma co narzekać ;>

...........................................................................................................................................................................................

Tak bardzo źle się czuję, byłam dziś u lekarza, który stwierdził, że dla świętego spokoju powinnam zrobić wyniki USG szyi, bo niepokoją go moje infekcje oO Jeśli wyniki coś wykażą to witam leczenie w Szczecinie. Tak bardzo fajnie.
Na razie się kuruję, jutro raczej Gryfice, pewnie jakieś zakupy. Część z planów na ferie niestety nie wypalą, zła organizacja. Słabo.

Chyba czas na coś do jedzenia, głodna tak bardzo.
Wieczorem może jakiś horror? Ktoś narobił mi chęci na to ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz