TŁUMACZ

niedziela, 13 stycznia 2013

zimowo :)

Jakiś czas temu wróciłam z kościoła, mega dobrze wyszło :) W drodze do domu epicka walka na śnieżki :o Cała mokra! Dobrzeee. + dziękuję za budzącego smsa rano mężu! -.- Wczoraj wybrałam się na "sesję: zimową, wdg mnie w miarę się udała. Zazwyczaj jest tak, że spośród 100 zdjęć wybiera się kilka, u mnie nie jest inaczej. Paczeć :)









Kilka bardziej ogarniętych ;p
Wczoraj zrobiłam "głosowanie", dziękuję tym 18 osobom :o Trochę się "głosowanie" rozprzestrzeniło hah no dziękuję Adrianowi! :D

Dzisiaj czeka mnie nauka na niemiecki, polski i fizykę, jak miło! W sumie nauką tego nazwać nie można, ale po co wnikać?:D Naszła mnie ochota na ciasto mikrofalowe. Zrealizuję swoje dzienne zapotrzebowanie na cukier i czekoladę, mmm ;p Zabieram się za to, a czytającym życzę miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz