TŁUMACZ

czwartek, 24 stycznia 2013

wszystko

W ciągu ostatnich kilkunastu dni nie wydarzyło się nic takiego, co mogło by wpłynąć na moją osobę. Chodziłam do szkoły, jadłam, spałam, pisałam, znowu jadłam i tak w kółko. 


Zdjęcie z którejś niedzieli, nasz scholowy skład, trzeba będzie zrobić jakieś bardziej ambitniejsze zdjęcie, z tej racji Kołeczek będzie musiał na jakąś próbę wziąć aparat :)

Z przed kilku dni z Olką :) Musiałyśmy uwiecznić nasze identyczne bluzy razem ze sobą ;D


Modelka Kamila. Z dzisiejszej SESJI na peksach. Ja fotografka.



Tak bardzo ładnie w moich rękawiczkach! Asia się załapała ;D


Zabijesz mnie za te zdjęcia ;D Ale to co. Nawet kawałek paznokcia Pauliny się załapał ;D
Na dzisiejszy wieczór zostaje mi "nauczenie się" na historię. Tak bardzo ambitnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz