TŁUMACZ

piątek, 22 marca 2013

Wyjątkowe

Nareszcie skończyłam szukać zdjęcia, które potrzebne mi będą do zrobienia dzisiejszego posta! Trzeba przyznać, trochę rzadko tu bywam, ale to przez moje lenistwo... No nieważne. Dostałam jakiś czas temu prośbę na ask.fm, abym znalazła wyjątkowe dla mnie zdjęcia. Trochę mi to zajęło, bo wybieranie z pośród tylu zdjęć nie jest proste :o Jestem typem człowieka, który ma cześć życia zapisane właśnie w zdjęciach. To dobry pomysł, aby później móc wszystko wspominać! Wybrałam zdjęcia, które są dla mnie ważniejsze niż reszta. Na pewno nie jest to wszystko, co mogłabym pokazać, ale chociaż mała część :)


Zdjęcie, które bardzo miło wspominam!
Było to pierwsze spotkanie z panami powyżej, nie sądziłam, że tyle jeszcze sytuacji razem przeżyjemy :) Mimo, że nie jest już tak jak wcześniej, to wspomnienia, a przede wszystkim zdjęcia zostaną na zawsze.


Zdjęcie znalezione zupełnie przypadkowo w internecie.
Ja i Ania podczas rozwiązywania zagadki matematycznej w lo w Szczecinie, do którego z resztą miałam chodzić... Dobrze się kojarzy :)



Nasz pierwszy marsz dla życia, a raczej jego przygotowania. Żmudne malowanie transparentu :D Jak sobie teraz pomyślę, że pędzelki nadal leżą nieumyte w umywalce, to mi się chce śmiać xD



Czerwiec 2012
Dobrze kojarzy mi się ten dzień. Nieudany wypad na konie, z tego powodu powstały właśnie zdjęcia. No i jeszcze nasze pierwsze spotkanie :)
Z którego tyle później wynikło ;)



Widząc te zdjęcie niesamowicie cieszy mi się mordka! Wystarczy tylko na nas spojrzeć :D
Urodziny Kawy, zajebiste wspomnienia :p



Pierwsze ADM. Autografy Ogóra, kupa śmiechu, wszystko co najlepsze! :D



Po raz pierwszy Lednica, tańce, śpiewy, wygrzewanie się w słońcu, lanie wodą, kupowanie japonek w Poznańskiej malcie, północ i leżenie plackiem na trawie <3



Ulubione zdjęcie z wakacji 2011, najlepszych wakacji w życiu, plaża, ratownicy, nowi ludzie, bosko <3



Pocieszam synusia, któremu wsadziłam palca w oko <3



Drugie ADM Gryfice. Największe skojarzenie to skakanie przez fontannę, niespokojne noce i warsztaty strzeleckie <3



Ubóstwiam zdjęcia z tej serii. Mega wspomnienia i świetna znajomość :)



Zdjęcie wymagające cenzury, serio xD
Cudowne chwile, chyba na długo niezapomniane, nie tylko dla mnie :)
Pomimo okoliczności dobrze wspominam.



Ulubione zdjęcie z Anią :)



Haha araby, pamiętny wieczór u Anki, od tego wiele rzeczy się zaczęło :)



Dobry dzień na plaży, z wszystkich zdjęć tutaj zamieszczonych... jest najnowsze, bo z ostatnich wakacji :)

To wszystko, co na ten moment przygotowałam! Oczywiście to nie wszystkie wyjątkowe zdjęcia dla mnie, jest ich o wiele więcej, sęk w tym, że nie wszystkie powinny ujrzeć światło dzienne :)



3 komentarze:

  1. ale świetne zdjęcia:]

    OdpowiedzUsuń
  2. co to jest za LO w Szczecinie ? i czemu do niego nie chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to Katolickie LO, miałam tam chodzić, ale nie zdołałam przekonać rodziców do internatu ;>

      Usuń