TŁUMACZ

piątek, 29 marca 2013

Żyję!

CZEŚĆ!
Melduję się tutaj po raz kolejny, coś przeczuwam, że ostatni raz w tym miesiącu ;) Ogólnie to żyję i jakoś funkcjonuję. Święta... Takie białe. Już brak mi słów na pogodę za oknem, żeby chociaż nie padało, bo temperaturę da się jeszcze przeżyć. 
W sumie jak zawsze jakaś zbieranina tutaj... Ostatnio weszłam w posiadanie super książki pt. Silmarillion, swoją drogą jestem wdzięczna Marcinowi za pożyczenie mi jej :D


Tak się prezentuje, nieco ponad 400 stron, a co to dla mnie xd


W sumie to zazwyczaj bywa u mnie tak, że taaaak bardzo zbieram się, żeby tutaj coś nastukać, a jak już zaczynam, to mam straszny zastój i nie wiem co jest pięć :o Teraz mam właśnie coś takiego i wydaje się, że nie dokończę tego, co miałam tu napisać :o No cóż, życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz