TŁUMACZ

niedziela, 30 września 2012

gimnazjum

Cześć wszystkim ! Właśnie przed chwilą pozgrywałam trochę zdjęć z gimnazjum z komputera na laptop, jak się wszyscy pozmieniali ;) Postanowiłam również uzupełnić wpis w moim elektronicznym pamiętniku założonym w pierwszej klasie gimnazjum. Jak czytam niektóre rzeczy, to aż mi się wierzyć nie chce, wtedy to przecież takie problemy były, teraz to zwykłe błahostki. 'Jeszcze 4 miesiące i wychodzę z gimnazjum, nie wierze w to nadal, tak szybko zleciało'. - taki tam cytat z tego co pisałam, teraz wszystko wygląda inaczej. 




Jakie pokemony, nie mogę z nas xD
My młodzi.


17.12.2010 rok



Wigilia klasowa, strasznie tęsknie za poprzednim składem, fajnie by było tak się zebrać chociaż na jeden dzień, najlepiej na geografii albo religii :D













Jakieś starocia z kompa






Jeszcze z czasów, kiedy nie miałam obciętej grzywki, chyba początek pierwszej klasy :D :o


No.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz