TŁUMACZ

poniedziałek, 24 grudnia 2012

świątecznie :)

I po wigilii :) Prezenty prezentami, siedzę sobie właśnie w salonie ze wszystkimi domownikami :D Tekst wieczoru królujący u starszych "KTO BOGATEMU ZABRONI" haha no ja nie wiem skąd oni to wzięli xd Jedne chyba z fajniejszych rodzinnych świąt :D Za 3 godziny pasterka, DAMY RADĘ ;) Obecnie piszę z Nikolą, którą bardzo serdecznie POZDRAWIAM <3 Mam mega dobry humor, mam mega fajnych znajomych, mam mega super rodzinkę i jak na razie czuję, że będzie tak jeszcze długo długo ;) 
Niezła dziś beczka z FAFCIEM haha :D Dziś z nudów porobiłam jakieś zdjęcia :D







Moja ukochana choinka ;>
Ubrana najładniej z przodu xd Zdjęcie z perspektywy bocznej ;)

Na przyszły tydzień szykują się zacne plany, jutro do Gryfic + prawdopodobnie spotkanie ;) Środa to jedyny dzień, na który nie mam chyba planów. Piątek Kamień <3 SESZYN PROFESZJONAL Z SUPCIO FOTOGRAFEM + może jakiś horror, ja wybieram! :D Na weekend jeszcze plany niepewne, ale jakiś zarys jest ;) Generalnie Nikola kazała mi napisać, że jest dla mnie królową, że kocham jej lizać stopy oO Swoją drogą, masz niezły fetysz na stopy. Ale i tak tego nie napiszę w mojej osobie, nawet o tym nie myśl!
Idę ogranąć spam w telefonie, napisały nawet te osoby, po których bym się tego nie spodziewała, zwłaszcza po tym wszystkim co się ostatnio działo, szok, ale pozytywny.
Chyba już kończę swoje wywody.
Wraca pozytywna Karolina! - to chyba najlepsza rzecz, którą dzisiaj usłyszałam, mega mnie to podniosło :)
WESOŁYCH CZY COŚ <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz