TŁUMACZ

sobota, 14 lipca 2012

całkiem nowe, gitarowe

Cześć, tu znowu Karol. Nie dodałam nic wczoraj z braku chęci na cokolwiek. Odwiedziłam rodzinę, posiedziałam, później do sklepu muzycznego, kupiłam pasek do gitary i pokrowiec, w sumie to tyle, zdjęcia pod notką, nic ciekawego w sumie nie robiłam.
Wczoraj ktoś wysłał mi link to filmiku, w którym na gitarze ktoś grał genialną piosenkę. Muszę się jej nauczyć perfeckt, na razie potrafię tylko w małej części.



Kawałek paska do gitary

Gitara ma bardzo dziwną nazwę, a mianowicie Greenville, nie mam pojęcia, co to znaczy w przetłumaczeniu na język polski, sprawdziłam w google i jest to jakaś miejscowość w Stanach Zjednoczonych.


: )





Grzebiąc w folderach w moim aparacie natknęłam się też na kilka (według mnie) ciekawych zdjęć:
To zdjęcie ma już trochę czasu, zostało zrobione w tamtym roku



Niby nic specjalnego, stara babcia z haczką, jednak w tym zdjęciu jest coś, co przyciąga mój wzrok
Chyba świadomość, że ta pani ma bardzo dużo lat, a pomimo tego bardzo dobrze się trzyma, pozazdrościć siły i zdrowia w tym wieku.



Dość słaba jakość, miałam gdzieś inne, lepsze, ale nie mogłam znaleźć, kolejna fotografia z tamtego roku, miałam straszną jazdę na robienie zdjęć księżyca czy zachodzącego słońca




Na koniec zdjęcie, przez które śmieje się teraz do monitora :D Kolejne z tamtego roku, nie mogłam się powstrzymać, aby nie dorabiać tych napisów, świetnie pasują do miny tego kota :D

To tyle ze zdjęć, na razie nie mam okazji robić podobnych, pogoda psuje wszystkie plany.
Trzymajcie się :)

+ ostatnia cześć Harrego Pottera, witam witam ;)



1 komentarz: