TŁUMACZ

czwartek, 12 lipca 2012

the good times come back...



Cześć wszystkim
Nie zastanawialiście się kiedyś, jak to jest być super popularnych, sławnym, znanym itp.? Czy nie mieliście kiedyś ochoty takim oto się stać ? Myślę, że chyba każdy... Na co dzień o tym nie myślimy, bo przecież są osoby, dzięki którym stajemy się sami w sobie... inni ? Nie potrafię zbytnio moich myśli ubrać w słowa, tak czy siak chcę tutaj napisać, jak bardzo inne osoby potrafią wpływać na innych, jak ich obecność może zmienić człowieka, sama jestem na to żywym dowodem, kiedyś byłam zupełnie inną osobą. Zmieniłam się na lepsze, ale pomimo tego niektórzy chcą mi udowodnić, że jestem złą osobą, nie nadaję się kompletnie do niczego, chcą zniszczyć moje poczucie własnej wartości, wiem, że nie uda im się to. [...]

W sumie to coraz bardziej mi źle, osoby, na których mi zależało powoli oddalają się ode mnie, boję się, że nic nie będzie tak jak kiedyś. Nowe osoby, być może
"fascynacja" nimi, przyczyniły się do tego, że nie jestem już postrzegana taką jak wcześniej. Tak czy siak brakuje mi strasznie tych dni, w których nie myślałam "co by było gdyby...", cieszyłam się chwilą, tym co mam.
Coraz bardziej czuję, że nie mam nic, jedynie garstka osób rozumie, co teraz czuję, te grono pomniejsza się coraz szybciej.Teraz piszę tutaj o samych negatywach, bo coraz trudniej jest mi dostrzegać superlatywy. Nie twierdze, że ich nie ma... Nie wierzę co ja tutaj piszę, w sumie jakoś lepiej mi się zrobiło.[...]
Dzisiejszy dzień mam zamiar spędzić w domu, nawet się nie łudzę, że ktoś zadzwoni...


6 komentarzy:

  1. Nowe osoby, być może "fascynacja"
    chodzi o Karolinę i Paulinę
    zazdrosna jesteś że się kumplują z Damianem..
    bo kiedyś byłaś jedna i cię zauważali ha!
    dziewczyno! to jest chore.
    myślę że chcesz być taka najlepsza od kogoś w sumie z tego co słyszałam to taką z siebie robisz
    chcesz żeby wszystko wokół ciebie się kręciło.
    piszesz tu że pomniejsza się grono.
    może dlatego że się zmieniłaś?
    pomyśl o tym , bo tylko narzekasz na innych a zobacz na siebie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i po raz kolejny udziela się osoba, która nie ma pojęcia o NICZYM a pomimo tego się udziela, bardzo mądrze ;) Jednakże grubo się mylisz pisząc, ze wiesz o co chodzi, bo tak na prawdę nie wiesz a ci się wydaje.

      Usuń
    2. Haha żal mi anonimów :) Cokolwiek by się zrobiło i napisało to i tak wiedzą wszystko lepiej, znają ciebie bardziej niż ty sama ajjjj ;) wiedza co myślisz bo czytają ci w myślach, przecież to logiczne. powodzenia i weź miej takich głęboko w dupce :D

      Usuń
  2. chcesz zrobić karierę na internecie jak plapart? powodzenia. i komentarz poniżej prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to jest plapart ? oO

      Usuń
    2. HAHHA KAROL JESTES GWIAZDUNIĄ W INTERNECIE XD

      Usuń