TŁUMACZ

piątek, 27 lipca 2012

Dziwnówek, Pobierowo !


Siemanejro, dzień spędziłam jak najbardziej pozytywnie! Tak jak wcześniej planowałam, wpadłam na Dziwnówek, po drodze oczywiście do Bartka, tak go dawno nie widziałam, że miałam ochotę się na niego rzucić, ale biedak by się pewnie wywrócił :) Jakoś o 15 dotarliśmy na miejsce, kiedy zobaczyłam Maćka to się rzuciłam na niego, to o mało się nie wywróciliśmy :D Dobrze mieć znajomości, darmowe leżaki zawsze okej :D



Hehs, zdjęcie z ukochanym synem <3
Chwilę wcześniej poszłam sobie po hot-doga, przyszłam,a ten mi zjadł parówkę, tak samo było z bułką i z lodem, co to za żarłok :)



Musiałam im zrobić zdjęcie :D
Wcześniej poszłyśmy z Nikolą do wody, rzucanie się wodorostami jak małe dzieci okej ! Później znalazłam meduzę, chciałam nią rzucić w Kawę, ale zrobiło mi się jej szkoda, więc wypuściłam ją do wody. Dobre również były teksty, 'chłopiec jest chory i tak se śpiewa pioseneczke' xd Albo te rymy na plaży :)




Haha epickie zdjęcia, Nikola dobry fotograf, chlapanie się w wodzie dobre ;)




Fajnie jest mieć pełno słoneczniku we włosach, dzięki ! ;D





Oczywiście w tym wszystkim musi być słit focia :D



Jedyne zdjęcie z Nikolą, bo głupia nie chciała, no ja nie rozumiem ! :D

O 18 pojechaliśmy do Pobierowa, trochę chodzenia, spróbowałam lodów w ' Zrób se loda sam' nawet dobre

Za chwilkę idę do Patrycji, pomóc jej z gitarą czy coś.
Hej ;)

2 komentarze:

  1. Szukałem miejsca na wakacje. Skorzystałem z serwisu https://www.pobierowo.com.pl/ i jestem zachwycony. W końcu wypocznę jak król!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kumplami wybraliśmy się nad morze. Wybraliśmy Pobierowo, a pomogała nam w tym witryna title="Pobierowo noclegi">www.pobierowo.com.pl. Zobaczymy, co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń