TŁUMACZ

poniedziałek, 16 lipca 2012

don't trust anyone

Cześć, kolejny raz piszę z dobrym humorem, proszę niech już zostanie on na zawsze, nie lubię się smucić i podejrzewam, że bliskie mi osoby również tego nie lubią : >
Wczoraj wieczorem znalazłam 2 tomy poezji i sobie przeczytałam jeden, nie spodziewałam się tego po sobie

"Nie mówię, nie otworzę ust, żeby nie było mi żal, Moich do ciebie słów"
 Jeden z cytatów, które mi się spodobały

Dzisiaj jest kolejny dzień, w którym poświęciłam się w szkicowaniu:






Postanowiłam naszkicować Nikolę, szkic może nie do końca udany, ale jej się podoba i git :D
Na resztę dnia plany są, o 17 idę z Elżbietą na zdjęcia i biorę gitarę :)
Wieczorem być może będzie kolejny wpis razem ze zdjęciami
Ty tyle jak na ten moment, idę się ogarniać
Czego mężczyzna nie obejmuje rozumem powinien objąć ramieniem. 
święte słowa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz