TŁUMACZ

piątek, 10 sierpnia 2012

i'm a coward


Nie pisałam tu kilka dni, tak jakoś zapomniałam. Idę za moment do Pauliny, ale najpierw się ogarnąć, mamy trochę do obgadania. Rozmawiałam wcześniej na skype z Nikolą, nie mogłam wyrobić ze śmichu przez ten mikser głosu :D Za to wczoraj również śmiesznie. Ogarnął mnie pewnego rodzaju niepokój, tak nagle poczułam, że może się zrobić niebezpiecznie, tym bardziej to dziwne, że nie miałam ku temu żadnych powodów oO. Chyba ten klimat tak na mnie wpłynął, ciemno i to w dodatku pod lasem, idealnie do horroru, poza tym nie ja tylko miałam takie wrażenie... 

Karol tchórz

Wers z piosenki która idealnie nadaje się do konkretnej sytuacji
''Każdy myśli to co myśli, myśli sobie moja głowa, może w końcu mi się uda wypowiedzieć proste słowa''
A czy oby na pewno one są takie proste ?
Zwijam, cześć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz