TŁUMACZ

niedziela, 12 sierpnia 2012

tylko noc noc

Cześć.

Wczoraj w Gryficach na roczku Mateuszka, kochany mój :)



Jak będzie straszy, to dziewczyny będa się na niego rzucać jak na mięso xd
Generlanie to nudziłam sie strasznie, nie było nikogo w moim wieku, to pewnie dlatego...
Później wpadłam na genialny pomysł, który postaram się zrealizować w najbliższych dniach, myślę, że to najlepsza opcja. Wróciłam do Świerzna i od razu na boisko, później do domku i tak do 23.
Niebo było bezchmurne i pełne gwiazd, po raz kolejny to samo życzenie.
Wstałam dziś z niesamowitym bólem w kolenie, patrzę a tu całe opuchnięte, najdziwniejsze jest to, że nic sobie w nie nie zrobiłam, jutro do lekarza, bo nie wygląda to za ciekawie.
Na wieczór jakieś tam plany chyba są, dziś noc spadających gwiazd, wypadało by oglądać, bezchmurne niebo ma być po raz kolejny.
No nic, idę poleżeć trochę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz