TŁUMACZ

sobota, 18 sierpnia 2012

mniam !


Cześć wam ! Humor jak najbardziej poprawiony, aczkolwiek nadal te dziwne uczucie, nevermind. Przeglądając fejsa weszłam w dziwny link, który przeniósł mnie na stronę kulinarną. Był na niej przepis na ciasto z mikrofalówki, nie mogłam tego nie wypróbować ^^ Przepis znajdziecie TUTAJ 



Bardzo proste w przyrządzeniu,macie moje słowo ;)

Po wyjęciu z mikrofali przekroiłam ciasto na pół i posmarowałam nutellą ^^










Smakowało wprost wybornie, jak widać dodałam do tego bitą śmietanę i posypałam kakaem, przepyszne *-*

Byłam dziś również u Ani. Posiedziałyśmy, pogadałyśmy, zazdroszczę strasznie klasy, zwłaszcza męskiej części, 18 chłopaków, ło boże xd
 Ale ciąg dalszy notki już jutro, ba spadam już na rolki ;)
Cześć ! 

2 komentarze:

  1. jaki masz program do przerabiania zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z kilku, photoscape, picasa oraz internetowy program picmonkey.com ^^

    OdpowiedzUsuń