TŁUMACZ

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

za dużo tego

Witam. Do tej pory siedzę w domu, obudziła mnie burza, która przerwała okropny koszmar. Wczoraj złapał mnie dołek, nawet próby wyciągnięcia mnie z niego nie pomogły, no cóż, musiałam się z tym przespać. Już jest trochę lepiej, nie chcę znowu go załapać. A teraz tak trochę z innej beczki, czyli pytanie bez odpowiedzi: Jak można być tak ślepym? Jak nie można zauważać tego wszystkiego? Nie wiem, co mam jeszcze robić. Chyba zaprzestane swoją działalność, to tak dla mojego dobra. 
Postanowiłam dziś poeksperymentować z kolorami paznokci i zrobiłam sobie cieniowane, z resztą zobaczcie sami:




Nie wyszło tak jak do końca chciałam, ale patrząc na zdjęcie przyznam, że w rzeczywistości wygląda zdecydowanie żywiej i lepiej.




Zgrywając zdjęcie z aparatu natknęłam się na jedną samojebcię








Ile ja bym dała, żeby mieć falowane lub kręcone włosy *_*

Strasznie denerwują mnie moje naturalne, są takie proste... Nawet nie muszę je traktować prostownicą ;P



Muszę gdzieś wyjść, mam dość siedzenia cały dzień w domu i wychodzenia dopiero na wieczór.

Także tego. Idę sprzątać, obiad i coś ze sobą zrobię w końcu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz