TŁUMACZ

niedziela, 19 sierpnia 2012

Pobierowo !


 Cześć wszystkim, spędziłam dziś bardzo świetny dzień ! Spontanicznie z tatą do Pobierowa na plażę. Wykapałam się trochę, a później spotkałam się z Kacprem, ojoj jak się dawno nie widzieliśmy *-*





Haha nie mogę, cóż za słitaśne zdjęcie!
Przy okazji podrzuciłam też bransoletkę Kubie ^^
Było się trochę na plaży, piasek dosłownie WSZĘDZIE, bardzo spoko jest się sypać ^^
Miałam wrócić o 18, ale tak się złożyło, że spotkaliśmy Anię i zostałam z nią w Pobierowie do 21 ;)
Łażenie po Pobierowie, znowu plaża, tym razem w ciuchach do wody wbiliśmy :D




Epickie wizje artystyczne ;D

Nie obyło się bez słit foci ;D









Słit focia z Pakułą musi być ! ;D




Nie rozumiem tego zdjęcia xd


Lol, najlepsze chyba zdjęcia, słit dziubki, a na dziubkach krem, jak by co ^^





Wcieranie sobie kremu w głowę, okej :O



Widok przez okulary Anki :P



Po plaży znowu łażenie, na chatę rybacką, później akcja z misiem :D


telefonowa jakość ;)

Haha a najlepszy tekst ' co ty robisz kobieto' czyli reakcja na to, jak Iha chciała mu ściągnąć głowę od stroju xd
Załapał koleś spinę ;D

I po raz kolejny karaoke, udało nam się namówić Kacpra na śpiewanie :O
Prowadzący wyłączył Ance mikrofon, a Kuper śpiewał sam. Ale jakie oklaski za odwagę dostał ;D


Podsumowując, nie spodziewałam się, że będzie dziś tak świetnie, postaram się wbić do Pobierowa jakoś wkrótce, być może jakieś ognisko we wtorek czy tam środę, zobaczy się jeszcze ;)
A tymczasem powoli zmykam :>



3 komentarze: